June 24, 2013

TO CUT OR NOT

Nyt on juhannukset juhlittu ja hitto että olikin ihana viikonloppu! Huomenna sitten takaisin töihin, mutta ennen sitä on mulla aamulla kampaaja-aika.
Oon pähkäillyt pääni puhki siitä, pitäiskö mun testata Loreen-otsista. Tänään päätin, että kyllä. 
Siitä huolimatta pieni epäilys jyskyttää takaraivossa... Mulla ei oo ollut otsista sitten, noh.. en muista milloin viimeksi. Ja tiedän ne marinat siitä, kuinka sitä on niin ärsyttävä kasvattaa pois sitten kun kyllästyy. Mutta KYLLÄ, mä haluan kokeilla. 
Nyt pitää vaan mun vakkarikampaaja suostutella tähän.

8 comments:

  1. Tuo voisi sopia sinulle itse asiassa hyvinkin! Anna palaa vaan! Missä kampaajalla muuten käyt? Ite oon käynyt milloin missäkin, enkä oikein löydä mitään sopivaa... Osaatko suositella täältä Porvoosta jotain:)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehee I did it :) Käyn tossa Napsissa sen toisella perustajalla laittamassa hiuksia enkä kyllä hevillä vaihda! Harmi vaan, että sillä on vain ne vakkariasiakkaat, muuten suosittelisin suakin käymään!

      Delete
  2. Parhaiten saat testattua, kun laitat pipon päähän ja asettelet sen samaan malliin kuin otsiksen! Jos tuntuu ihan kauhealta, kannattaa ehkä jättää väliin! Luulisi kyllä, että tuo sopii sulle kuin nakutettu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti vinkistä, tuli testattua!! :)

      Delete
  3. Tykkään sun hiuksista tosi paljon nyt, mutta eiköhän kaikki sovi sulle tosi hyvin! Uus hiusmalli voi piristää uskomattoman paljon!

    http://greettagrace.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo piristi kyllä kummasti!! Vaihtelu virkistää :)

      Delete
  4. KYLLÄ! :) oikea päätös on! uskon, että myös se poiskasvattaminen sopii sulle ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wooohoooo mähän tein sen :) Toivotaan tosiaan, että ne välivaiheetkin käy mulle sitte kun kyllästyn..

      Delete